04/02/2015

Uvod!, ili "Malo o meni!"

     Dobrodošli na moj blog!
     Zovem se Ensvid Hadžajlić. Rodio se i odrastao u Mostaru. Od septembra 1993. godine živim u St. Louisu, u Sjedinjenim Američkim Državama.
     U slobodno vrijeme volim da pišem i to mi je jedan od najomiljenijih hobija. Prije nekoliko godina (tačnije 2004. godine) sam završio moju prvu (još uvijek neobjavljenu) dokumentarnu knjigu o Mostaru koju sam nazvao "Mostar - vječni grad", a koju namjeravam ukratko prezentirati u mom sljedećem postu koji objavim na ovom mom blogu.
     Poslije tog posta, uslijediće postovi nekih od mojih priča (tačnije, objavit ću 5, već napisanih, priča),kao i sve one koje ću tek da napišem i podijelim sa Vama ovdje. Poslije objavljivanja kratke prezentacije moje prve dokumentarne knjige ("Mostar - vječni grad") i već spomenutih 5 priča, tempo objavljivanja mojih tekstova i priča poslije toga će prvenstveno zavisiti od inspiracije i slobodnog vremena.
     Ukoliko imate potrebu uvijek me možete kontaktirati na moju E-mail adresu:  mostar4ever@sbcglobal.net
     Najiskrenije se nadam da će Vam se moji tekstovi i priče svidjeti i da ćete rado posjećivati ovaj moj blog.
     Još jednom, želim Vam najiskreniju dobrodošlicu i nadam se ugodni boravak na ovom mom blogu!



            *SPECIJALNA NAPOMENA:  Tekst koji ste upravo pročitali prenesen je sa mog starog bloga By MosHer (bymosher.blogger.ba) na kojem sam ga objavio 17. novembra 2008. godine!
            Ensvid Hadžajlić - MosHer

Broj komentara: 5:

  1. ....ako se o sebi pise, onda je manje uvijek vise !
    Kod svih MOSTARACA

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, manje je uvijek i vise i lakse, hahaha :)

      Izbriši
    2. .....kako i gdje kupiti tvoju knjigu o BOZANSTVENOM NASEM MOSTARU?
      Pozdrav od starog, pravog Mostarca iz LISKA ulice, znao sam ti dobro i starog !
      Ibra Balic iz Strazburga
      (email: edith.balic@wanadoo.fr)

      Izbriši
    3. Hvala od srca! Saljem vam sve informacije u vezi kupovine knjige na vas email!
      Pozdrav iz St. Louisa

      Izbriši
  2. je li ti otac bio Asim, ako jest dobar si, ali moras da mi kazes kako da kupim tvoju knjigu,
    MOSTARCINO, KAO STO SAM I JA.

    OdgovoriIzbriši