27/08/2023

SENZACIONALNO: MosHer SE SPEKTAKULARNO VRAĆA NA SCENU!!!

 

            Kakav FANTASTIČAN, BOMBASTIČAN i DRAMATIČAN naslov teksta, zar ne?! Uz to kad još nadodate neku odgovarajuću prateću fotografiju ovog tipa “MosHer kao BUREK KING”, onda jednostavno ne možete da odolite, da sa posebnim nestrpljenjem i iščekivanjem, obavezno otvorite tekst i pročitate. Upravo ovako funkcioniše većina današnjih (čast izuzetcima) tzv. Portala po Internetu. Skoro svaki tekst im obavezno nosi ovakve senzacionalne, spektakularne, fantastične i dramatične naslove, u lovu na masovna otvaranja i preglede svakog priloga koji objave. A, kada otvorite i pročitate ogromnu većinu pomenutih priloga i tekstova, osjećate se kao da ništa niste ni pročitali, a još manje da ste nešto posebno saznali, ili naučili.
        Šalu na stranu, vi već znate da MosHer nije nikada bio takav (nadam se), a neće nikada ni biti (opet, nadam se)! Ali, eto, kad sam vam već sa ovim senzacionalnim naslovom (kao i sa ništa manje spektakularnom fotografijom) privukao pažnju da ovaj tekst otvorite i pročitate, da vas onda i obavijestim da se vraćam pisanju na ovom mom (By MosHer) blogu, kao i sa novim tekstovima na mom blogu Iz istorije Mostara i Hercegovine, a samim tim i sa redovnim objavljivanjem svih tih tekstova i priloga na mojoj Facebook stranici MosHer.
        Na oba pomenuta bloga (kao i na pomenutoj Facebook stranici) me, zaista, nije već dugo bilo. Na blogu By MosHer već više od 5 godina do danas nisam ništa novo objavio, a na blogu Iz istorije Mostara i Hercegovine čak već više od 7 godina nisam postavio neki novi tekst. Ali nadam se da ste me se stvarno poželili i da će vam biti drago da čitate moje nove tekstove i priloge. Najveći razlozi ovog mog višegodišnjeg odsustva su tehničke prirode, ali moram priznati da je tu bilo i malo moje ljenosti i malo veće opuštenosti da riješim te tehničke probleme, ono u smislu danas ću - sutra ću, i tako sve ove godine.
        Uglavnom, neću se pravdati i pronalaziti raznorazne izgovore za ovo moje duže odsustvo. Što je bilo, bilo je! Sada se nadam da ću uspjeti biti opet redovniji, a posebno da ćete sa velikim zadovoljstvom čitati sve moje buduće tekstove i priloge.

        Srdačan pozdrav,
        Ensvid Hadžajlić - MosHer

Broj komentara: 8:

  1. Bravo dragi moj prijatelu, srecan povratak! Veliki pozdrav iz Tuzle.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala od srca draga moja prijateljice! Veliki pozdrav od srca iz St. Louisa.

      Izbriši
  2. Dobro došo !

    OdgovoriIzbriši
  3. Sretan povratak sve naj naj

    OdgovoriIzbriši
  4. Bravo care, samo naprijed ! Svaka čast! 🙌🫶💫🙌

    OdgovoriIzbriši