01/03/2015

Blogger.ba ipak nastavlja svoj rad, novi vlasnik Pepper communications

     Iako je početkom januara najavljeno njegovo gašenje, najpopularniji bh. blog servis Blogger.ba ipak će nastaviti svoj rad. Zahvaljujući interesovanju poznate novosadske blogerice Dragane Đermanović, njena kompanija Pepper communications akvizirala je Blogger.ba.
     Blogger.ba je prvi i najveći bosanskohercegovački blog servis, koji je pokrenut u novembru 2004. godine. Svojevremeno je bio jedan od najposjećenijih bosanskohercegovačkih web sajtova, a najavljeni prestanak rada 1. marta ipak se neće desiti.
     "Ovo za mene nije akvizicija ili kupovina, već prilika da unaprijedim blogosferu. Mnogi bi takvu priliku odbili i da im plate, ja sam platila da bih je dobila. Za mene je ovo veliki lični i profesionalni poduhvat. Blogosfera je zapuštena, blogeri su mnogo manje povezani nego 2009. ili 2010. godine, a njihov doprinos razvoju javnog dijaloga možda nikad nije bio potrebniji društvu", kazala je Dragana.
     Ona najprije želi pomoći bh. blogerima da iskoriste potencijal koji imaju.
     "Meni je blog donio mnogo. Zahvaljujući blogu posjetila sam brojne konferencije, dobila mnoge poslovne ponude, povezala se sa hiljadama ljudi u regionu i svijetu i što je najlepše - pišući sam učila. Željela bih pomoći blogerkama i blogerima da slično iskoriste potencijal koji imaju. Do blogova sam veoma sentimentalna i u razvoj platforme Blogger.ba ću sa svojim timom uložiti mnogo znanja, resursa i sigurno mnogo sebe", tvrdi srbijanska poduzetnica.

     Planovi i daljnji razvoj Blogger.ba
     Iskustvo blogerki i blogera će biti bitno poboljšano, kako u smislu unosa i kreiranja postova, tako i u dijelu čuvanja i unosa multimedijalnih sadržaja i povezivanja sa društvenim mrežama (takozvani "social share"). U pripremi je i kompletno novi set blog tema, uz mogućnost jednostavne izmjene i prilagođavanja blog tema potrebama svakog pojedinačnog blogera. Blogeri će postati apsolutni vlasnici svog blog prostora! Reklame oglašivačkih mreža pojavljivat će se samo ako to bloger želi, ako to lično omogući oglašivačkim mrežama, zadržavajući za sebe cjelokupnu zaradu koju svojim blogom ostvari. Sve pobrojane izmjene bit će postavljene na novoj serverskoj infrastrukturi, pa će blogovanje biti brže, efikasnije i čitaocima blogova pružit će više zadovoljstva. Ove su izmjene planirane već u prvim mjesecima preuzimanja projekta Blogger.ba.
     Dragana poručuje da će se raditi i na dodatnom povezivanju blogera i blogerki, povećanju vidljivosti i posjeta blogovima, a pripremaju i brojna druga prijatna iznenađenja, kao što su pozivi za konferencije i putovanja, zarada od blogovanja preko BeeShaper servisa, dodatna edukacija i brojne druge mogućnosti.

     Poruka Dragane Đermanović blogerima i blogerkama
     Ja sam Dragana Đermanović, blogerka sam i aktivna članica internet zajednice. Slična sam mnogima od vas, u nečemu slabija u nečemu uspješnija. Imam ozbiljne namjere i mnogo volje da blogger.ba bude bolje mjesto, a blogerska zajednica u BiH ponovo regionalni blog lider, kako je bilo do prije nekoliko godina. Nadam se da ćete mi ukazati povjerenje na ovom startu koji je za mene veoma zahtjevan u svakom smislu. Pišite mi svoje komentare, pitanja i sugestije na dragana.djermanovic@prpepper.com, mislim da imamo mnogo toga reći jedni drugima.

     O Dragani Đermanović
     Dragana Đermanović je blogerka, strateškinja i predavačica iz oblasti poslovne primjene interneta. Vlasnica je konsultantske firme Pepper communications, direktorica kompanije Bee Premium Group i suosnivačica BeeShaper startapa. Dragana je bila i počasna članica žirija za dodjelu prestižnih Social Media Awards u ime Evropske asocijacije za odnose s javnošću i istraživanje (EUPRERA) i Euroblog asocijacije. Članica je žirija za dodjelu ICT nagrada za Evropu u Luksemburgu, kao i počasna ambasadorka WebIT savjeta internet praktičara Jugoistočne Evrope. Savjetnica je za strateško online komuniciranje i istraživačica u oblasti primjene internet komunikacijskih platformi u korporativnom komuniciranju. Magistrirala je na Fakultetu tehničkih nauka u Novom Sadu, na odsjeku za Industrijsko inženjerstvo i menadžment.

     Ovo sve iznad, što ste upravo pročitali, objavljeno je na Klix.ba 24. februara 2015. godine. Kao što je većini poznato, u januaru 2015. godine, objavljeno je da se prvi bh. blogerski servis Blogger.ba zatvara i u potpunosti prestaje sa radom od 01. marta 2015. godine, pa sam tada, kao i mnogi drugi blogeri ovog servisa, odlučio napraviti nove blogove na nekom drugom blogerskom servisu i prebaciti sve sa mojih prvih blogova na te novonastale i na tim novim nastaviti svoj blogerski rad. Takođe, većini je isto poznato da sam sve to već uradio.
     Ono što, možda, većini nije poznato je to da svoje prve blogove, koji su na Blogger.ba, nisam nikada ugasio, ni zatvorio, nego sam ih ostavio da se automatski ugase i zatvore sa cijelim Blogger.ba servisom. Pošto se to, eto, ipak nije i neće dogoditi odlučio sam da aktivno zadržim i nove i prve, tj. moje originalne blogove, tako da ćete od sada imati priliku da pratite „By MosHer“ blog putem Blogger.ba, kao i putem blogspot.com, a isto tako i blog „Iz istorije Mostara i Hercegovine“ putem oba ova već spomenuta blogerska servisa, jer ću svaki tekst koji objavim na jednom, kopirati i na drugi istoimeni blog, pa tako možete izabrati da čitate putem onog bloga čiji izgled Vam više odgovara za čitanje.
     Da napomenem na kojim adresama možete pronaći sve moje blogove:

            Blog „By MosHer“:  http://bymosher.blogger.ba/

                                                            i

                                                http://bymosher.blogspot.com/


            Blog „Iz istorije Mostara i Hercegovine“:  http://mosher.blogger.ba/

                                                                                                i

                                                                                    http://mosheristorija.blogspot.com/

     Nadam se da ćete i dalje nastaviti rado posjećivati i čitati Vaše omiljene blogove, a ja ću se truditi da ih, koliko mogu, redovnije obnavljam novim tekstovima!
     Hvala Vam!
 
     Ensvid Hadžajlić - MosHer

    *POSEBNA NAPOMENA: Naknadno je novi vlasnik Blogger.ba servisa odlučio uvesti nove tehničke promjene ovog blogerskog servisa koje su praktično ukinule arhivu linkova svakog posta na svakom blogu, tako da sada ako želite vidjeti šta sve sadrži bilo koji blog, ili pročitati neki posebni tekst, morate listati po cijelom blogu od najnovije do najstarije stranice bloga, od najnovijeg do najstarijeg posta na tom blogu (npr. na mojim blogovima ovdje na blogspot.com, ako ih pregledate u web-verziji, sa desne strane imate listu linkova za svaki moj post, svaki tekst ili priču, od najstarijeg na vrhu liste, do najnovijeg na dnu liste i jednostavno klikom na link možete odmah otvoriti bilo koji post da pročitate, a ta opcija na blogger.ba servisu, nažalost, više ne postoji). Mislim da je na taj način uništena funkcionalnost prvog i jedinog bosanskohercegovačkog blogerskog servisa. Moji blogovi tamo i dalje postoje i mogu se pregledati, ali od kako su uvedene ove, iznad opisane, tehničke promjene ja više ne koristim taj blogerski servis, iz nekog svojevrsnog ličnog protesta protiv odluke novog vlasnika da uvede te loše tehničke promjene!
    Ensvid Hadžajlić - MosHer

Nema komentara:

Objavi komentar