08/02/2015

Nermin Bise u raljama intelektualne prostitucije

nedjelja, 09 Mart 2014 22:34

Urednik sportske redakcije BH radija Adnan Ljubović uručio je legendarnom sportskom novinaru Nerminu Bise otkaz, i to kao "poklon" za rođendan, putem telefona i zbog možete misliti statusa na Facebooku.

Tako to rade poslušnici političkih partija, i mali diktatori svojih hologramskih medijskih prostranstava, bez puno iskrenosti, bez potrebe za naročitim objašnjavanjem, tako to rade naličja BiH novinarstva, likovi poput Adnana Ljubovića.

Htio si rođaka da zaposliš Ljuboviću nije problem, to ti ovo naše bezakonje omogućava, ali što tom rođaku nisi dao da donosi sendviče i kolu veličini kao što je Bise, a ne da ga taj isti mali rođo odmah ukine s mjesta, kao što ja ukinem Bakira Izetbegovića i Zlatka Lagumdžiju čim progovore na televiziji?

Zašto moj Ljuboviću nisi bio čovjek pa rekao pravi razlog? Otkud status na Facebooku kao razlog, jesi htio ispasti inovativan ili smiješan? Ako je ono prvo onda nisi jer su zbog akcija na Facebooku padali diktatori a ne novinari, a ako je ovo drugo nisi vala ni smiješan, nego bijedan.

Pa ja sam tog Nermina moj Ljuboviću slušao sa zadovoljstvom iako sam mlad, a nisam homić to odmah da ti kažem, da te preduhitrim, jer ako si ovom mogao smjestiti Facebook status kao razlog za otkaz mogao bi i meni što ga branim smjestiti, da prostiš, da sam homo.

Jesam ja možda homo što ga branim, ali ne taj što ti misliš nego onaj homosapiens, a ti si Adnane Ljuboviću zbog ovoga što si uradio nula od urednika, nula od profesionalca, i štetočina od čovjeka, radiš na štetu drugih a u korist svojih rođaka.

Ali vidiš Ljuboviću ima još dobrih ljudi, niko još nikome nije nafaku oduzeo niti će, pa nađoše posao Nerminu u roku od 48 sati, a ti ostade tu gdje jesi, zarobljen u krugovima intelektualne prostitucije i korumpiranih hologramskih redakcija, možda tako i treba biti Ljuboviću, svako na svom mjestu i svako po svom, Nermin ide dalje pošteno a ti nepošteno, peke!

piše: Mirsad Letić


            *NAPOMENA:  Tekst koji ste upravo pročitali, napisao je gospodin Mirsad Letić i objavljen je 9. marta 2014. godine na „Sarajevo365.com - sarajevski news & lifestyle portal” (http://www.sarajevo365.com/), a preuzeo sam ga u potpunosti, uz posebnu dozvolu koju sam velikodušno dobio lično od gospodina Mirsada Letića i zahvaljujem mu se od srca za to!
            Ensvid Hadžajlić - MosHer



            *SPECIJALNA NAPOMENA:  Tekst koji ste upravo pročitali prenesen je sa mog starog bloga By MosHer (bymosher.blogger.ba) na kojem sam ga objavio 11. marta 2014. godine!
            Ensvid Hadžajlić - MosHer

Nema komentara:

Objavi komentar